AcasăGaranţie şi serviceGaranţia produselor


Garanţia produselor

Asigurarea garantiei se face la sediul Sargon Invest din Bucuresti, mentionat in pagina de Contact. Produsele se pot aduce personal sau se pot trimite prin curier rapid. Costul curierului rapid (tur-retur) va fi suportat de catre furnizor. Pentru solicitarea garantiei produsul trebuie sa aiba elementele de identificare intacte (serial number si sigilii), sa fie insotit de factura de achizitie(copie) si certificatul de garantie(original) completat si stampilat de catre vânzator.

Termenul de garantie se va prelungi cu durata de inactivitate a aparatului (de la constatarea defectiunii pâna la remedierea sa)

Durata de rezolvare a unui produs in garantie este de maxim 15 zile insa pot aparea cazuri (rare) cand datorita lipsei de stoc a unei piese durata de rezolvare sa fie putin mai lunga.

Obligatiile beneficiarului: Alimentarea de la reteaua electrica cu împamântare; Respectarea instructiunilor de utilizare; Pastrarea integritatii sigiliilor aparatului; Pastrarea documentelor primite odata cu echipamentul pe toata perioada garantiei.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

Nu se supun regimului de garantie materialele consumabile si piesele de schimb supuse uzurii: baterii, lampi, sigurante, cabluri externe, telecomenzi etc.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Sunt exceptate de la garantie defectiunile datorate utilizarii incorecte, întretinerii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, fluctuatiilor tensiunii de alimentare, nerespectarii instructiunilor de utilizare, interventiilor software sau hardware neautorizate asupra echipamentului sau a utilizarii aparatului in alt scop decat cel pentru care a fost conceput (utilizare casnica).

 

Viziteaza magazinul HD mag pe ShopMania